Els nostres serveis

Amb 17 anys tenim l'experiència per afrontar qualsevol repte de neteja. Pots confiar en nosaltres per transformar el teu espai en un refugi impecable i acollidor on podràs relaxar-te i gaudir de la vida al màxim.

Neteges fixes a cases particulars

...

Neteges a comunitats de veïns

...

Neteges esporàdiques

...

Quins serveis oferim?

Neteja puntual d´una casa o d´alguna estança de la casa: cuina, banys, persianes, neteges de final d´obra, neteges de pisos de lloguer….
Característiques del servei:

  • Pressupost a mida: Cal valorar la feina a fer i els materials que cal utilitzar per cada neteja.
  • Qualitat: La neteja és molt subjectiva. Nosaltres per poder aconseguir el màxim de qualitat hem de posar un criteri objectiu i per això, cada neteja té una persona responsable que és qui es fa responsable de decidir aquests criteris de qualitat conjuntament amb el client.
  • Respectuós amb el medi ambient: La majoria de casos les neteges es poden realitzar amb productes respectuosos amb el nostre entorn. És per nosaltres una gran prioritat, evitar al màxim els productes agressius ja que el seu ús no és coherent amb el fet de “cuidar” una casa ni el nostre entorn.

Característiques del servei:

  • L´equip de Com de Casa: La diferenciació del Com de Casa en aquest tipus de servei es basa en el perfil de treballador/res que formen l equip. Persones acostumades a mantenir neta una casa. La neteja de comunitats i empreses per ell/es és molt menys feixuga. En molts casos complementa la seva jornada laboral fent que així, no tota la neteja sigui en cases, cosa que faria molt rutinària la feina del dia a dia.
  • La constància: El 95% dels contractes a Com de Casa són indefinits. Això permet baixa rotació en aquests serveis. Per tant, un altre tret diferencial és la constància en el servei de la persona que n´és responsable. Volem que coneixeu les persones que realitzen la neteja de l´empresa o la vostra comunitat com coneixem a les persones que netegen a casa nostra.
  • La qualitat del servei: Necessitem, tant en l´empresa com en les comunitats de veïns, una persona que nosaltres en diem “referent”. Aquesta serà la persona que nosaltres tindrem contacte per tal de poder gestionar possibles incidències que es donin en el servei. Aquest “referent” en ajuda a aconseguir els paràmetres de qualitat que com empresa ens exigim.

Servei especialitzat en la neteja de neteja de roba de grans dimensions de la llar: Edredons, mantes, estovalles i cortines.

Recollida de catifes: Es recull o és el mateix client qui ho porta en el local de Com de Casa i realitzem el servei. El servei de recollida a les cases es realitza amb un transport respectuós pel medi, amb bicicleta.
Neteja de sofàs: Aconsellable que ens passeu fotografia del sofà a netejar i així poder tenir una primera visualització de la feina a fer. Els pressupostos són a mida depenent de la dificultat de cada sofà.

  • Pressupost a mida: Cal valorar cada cas en concret i la necessitat de manteniment aconsellable en cada casa o local.
  • Qualitat en el servei: Aquest, com en tots els nostres serveis, és fonamental. L’equip de persones que s’hi dediquen són especialistes i amb molts anys d’experiència, fet ens assegura mantenir aquest paràmetre de qualitat que ens exigim.

Característiques del servei: Per poder “cuidar” la casa, la comunitat o les empreses també cal anar arreglant “les coses que es van trencant” i cal fer un manteniment constant.

  • Pressupost a mida per cada reparació: Pintar una estança de la casa, arreglar un lavabo que perd aigua, penjar uns quadres, arreglar una llum…. Tenim industrials locals detingudament escollits per tal d’ajudar-vos en el manteniment dels petits desperfectes que pugui donar-se en una casa, oficina o local.

Coneixem la legislació que regula aquest sector i els canvis que es van produint any rere any. També coneixem les necessitats que pot tenir el mantenir una casa. El coneixement d´aquests dos paràmetres porta a ser el Com de Casa la “gestoria de la llar” de referència.

Característiques del servei:

  • Selecció de treballador/a Domèstic/a: Coneixem les necessitats d’una llar i per això ens permet fer una selecció acurada per cada cas.
  • Realització de contractes, nòmines i seguiment d´incidències: És molt important actualment tenir professionalitzat aquest ofici. Som coneixedors de la importància de fer un contracte domèstic i la importància de realització de nòmines ja que aquest fet permet fer professió d´una feina que en molts casos per abús de confiança pot portar a confusions. Un bon assessor en aquest camp pot estalviar molt problemes a llarg termini.
  • Substitució en vacances o per malaltia de la persona contractada: Com de Casa tenim un equip preparat a poder fer una substitució de la persona que en un moment puntual no pot realitzar el servei sigui per vacances o per malaltia. Aquest fet estalvia la necessitat de realitzar un nou contracte de substitució i només contractar un servei puntual durant els dies que es necessiti.
  • Servei de manteniment de qualitat: En molts casos la família no pot fer el seguiment de la feina que es realitza a casa. Nosaltres en l´equip tenim coordinadores preparades per poder realitzar un seguiment de qualitats i incidències que pugui haver en un servei.

Servei de formació: Aquesta formació està pensada per persones que en general realitzen bé la seva feina però que el client creu que té una mancança en un punt determinat. Per exemple, la planxa. Les nostres coordinadores preparen un pla de formació en aquest punt en concret aconseguint tenir una persona totalment formada a casa en tots els àmbits en que treballa.

  • Distribuidors oficials de Kärcher:

Una bona maquinària a l´hora de netejar és imprescindible per fer una bona feina.  

  • Com de Casa podem aconsellar-vos de la millor màquina que necessita cada casa en concret. Em escollit Kärcher ja que és un referent amb qualitat i per nosaltres, aquest factor és el que ha marcat la decisió.
  • Si voleu més informació podeu consultar a la web www.kaercher.com
  • Distribuidors oficials de Shizenna:

Aromatització d´espais amb olis essencials 100% purs amb principis actius antivirals i antibacterians.

  • Actualment la desinfecció és un dels productes més necessitats. Nosaltres creiem en la desinfecció el més natural possible. És per això que hem triat Shizenna ja que la desinfecció d´ambients amb olis naturals ens assegura un ambient saludable i amb un aroma agradable adient per poder viure i treballar.
  • Ens desplacem a casa vostra per valorar quin és el millor difusor i l´oli essencial més adient.
  • Si voleu més informació podeu consultar a la web www.shizenna.com

Un servei de qualitat i adaptat a les necessitats de cada família.

Descobreix els beneficis de comptar amb nosaltres:

Seguiment

Per aconseguir professionalitzar aquest ofici és necessària la coordinació entre els clients i el/les treballadors/treballadores. Per això cada client té assignada la seva coordinadora

Continuïtat

Si el treballador/a no pot fer el servei perquè està de vacances, malalt/a o malalta, etcètera, Com de Casa oferirà la substitució del servei.

Legalitat

Tots els treballadors/es de Com de Casa estan contractat/des a través del Règim General.

Flexible

Com de Casa s’adapta a cada moment. El servei és variable: avui podem venir setmanalment i demà, si cal, cada 15 dies. És important, tenir en compte que no hi ha compromís de temps d'estada a Com de Casa. Quan el client no vol més el servei només cal que avisi amb 15 dies d’antelació.

Estable

El servei es realitza sempre amb la mateixa persona aconseguint així tenir la sensació que aquella persona és “com de casa”. -Excepte el servei un cop al mes-

Segueix-nos

Plaça de Josep Freixa i Argemí 8, 08224 Terrassa. Barcelona​
639 158 114 – 93 736 9051​ cdc@comdecasa.cat